I am number 4

Kim överraskade mig i fredags genom att ta med mig på kinarestaurang. Åt någon krabb- och majssoppa till förrätt som jag aldrig har smakat på förut, den var slemmig, men god. Gick sen hem och kollade på Vampire Diares (en av mina favoritserier såklart!).

På lördan kollade vi på Naruto, gick på stan och letade efter billig extern hårddisk, som jag nämnt tidigare så lever ju min nuvarande sitt egna lilla liv. Lite spontant sådär drog vi på bio med Christina och kollade på "I am number 4" som var högt över mina förväntningar, kändes lite som en blandning mellan typ twilight och Kyle XY. Avslutade kvällen på Tables.




Och idag då så firade vi Kims syster Emma som fyllde 22. Kims farmor ville lära mig att sticka, det gick inte så bra. Får öva mer på det där.

 


Kommentarer
Postat av: christina

tänker på när timmon säger "slemmig men mättande" i lejonkungen!!

2011-03-27 @ 23:36:28
URL: http://luurd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0