Thaimassage

Första veckan klar på MIO

Gårdagen då - gick iväg till stan med Kim för att köpa ett par legins, kom hem med 8 plagg. Hehehehe, så typiskt mig. Innan vi gick hem så åt vi på det nya pizza-stället i mitticity och Du1thaimassage. Jag kanske också ska nämna att ingen utav oss hade testat på thaimassage förut. Men jag kan inte beskriva det bättre än som mannen före oss beskrev det - "en skräckblandad upplevelse".

Att säga att det gjorde ont är en underdrift och jag vet inte om det värsta var hennes armbågar i ryggen, hennes tummar intryckta i nacken eller mina ben och armar böjda åt olika håll och kanter. Fick ju iallafall lite tigerbalsam för att dämpa det onda lite. Men nu när allt är över så tror jag faktist att massagen var till nytta ändå, känner ingen verk i axlarna eller ryggen längre, så jag kom fram till att jag ska göra om det, någon gång.   

Senare på kvällen beställde vi Sushi och tog med hem till Lindow, kollade på TV och skrattade åt roliga katter i AFV.

Lite deprimerad över att helgen är slut och jag måste tillbaks till praktiken imorn igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0