Jan. 10, 2011

Mitt internet funkar nu igen, men när jag slog på TV:n förut så är allting svartvitt, jag orkar inte ens kolla vad felet är, antagligen inget annat än någon glappande sladd. Jag älskar teknik och teknik älskar mig. Eller?

Gjorde min första dag på MIO idag och kom fram till att dem här 4 veckorna kommer att gå segt, om jag kommer få fortsätta att montera böbler och plocka fram varor och prislappar. Fast jag kan ju egentligen inte klaga, jag börjar kvart i 10 på morgonen och får 1 och 1/2 timmes sovmorgon, vilket ger mig en bra stund till att plugga lite Sv C nu, roligt!





Bra låt förövrigt

Built To Spill – Goin' Against Your Mind


Kommentarer
Postat av: Kim

Bra låt ^^



Låtsas som att du bygger ett slott när du monterar möbler så kanske det blir roligare :O

2011-01-10 @ 22:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0