earthquake clothing UF - utförsäljning

Var på UF-mässa förra måndan ja. har glömt att nämna det. har en del tröjor kvar som vi ska försöka sälja slut på innan kursen slutar. vi tar 100 kr för linnen och 120 kr för t-shirts, så om ni är sugna så är det bara att höra av sig! Det är alltså screentryck, vilket håller mycket bra i tvätten, och trycken finns endast i svart färg.

 

körde på silvertejpstema i montern. ekonomisk, silvrigt och jättebra om man inte hunnit fixa något annat :) 



Entreprenörernas företag Hej! UF. Mycket trevliga tjejer. Dem säljer Nallar, och pengarna går till Friends.
           


Annars idag så slutade jag tidigt, åkte till Karlskoga och tog en caffe latte med Peter (någongång ska jag väl lära mig att dricka kaffe) och irrade runt i kga:s "centrum".


Kommentarer
Postat av: christina

mitt linne längst fram :):)

2011-04-06 @ 21:52:55
URL: http://luurd.blogg.se/
Postat av: christina

mitt linne längst fram :):)

2011-04-06 @ 21:53:33
URL: http://luurd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0