Studentresa!

Studentresa bokad! 23 Maj drar vi till Ayia napa, så nu får jag hålla mig borta från klädaffärer så att jag inte råkar köpa bort pengarna som jag måste spara. Fast imorn gör jag faktist ett undantag, det är ju tjejkväll och massa rea i mitticity då, lär nog hitta en del med tanke på att min garderob är ganska tom nu när jag har rensat ur den.

I övrigt är jag så rätt jävla skoltrött, slutar alltid med att jag lägger mig i sängen och somnar efter att jag har kommit hem från skolan. Inte okej, speciellt inte när jag behöver leta praktik och göra massa skolarbeten, och ändå vill jag ha ett jobb i kanten av skolan? Jag är nog inte riktigt frisk ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0