Lugg?!

Ska vara på skolan om en timme, och jag är helt klar med allt, smink, frukost, allting. Tror det är första gången någonsin som jag inte springer iväg till skolan med ofixat hår och oknutna skor. Så sitter här vid Kims dator och försöker underhålla mig själv och skriva blogg.
Ca 20 minuter innan jag skulle ta bussen hit igår så kom jag på från ingenstans att jag skulle klippa lugg, så numer är jag kort- och rödhårig med lugg. Det är inget jag tänkt att ha permanent, var bara urtrött på min gamla frisyr. Men nästa gång blir det frisören.

Kommentarer
Postat av: nathalie

ta kort:d jag vill se !!!

2010-09-10 @ 11:16:43
URL: http://rainbowsaresogay.blogspot.com
Postat av: Anonym

kan inte lägga in bilderna på datorn eftersom jag inte har någon sladd här, du får se på måndag! :)

2010-09-10 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0