Riskettan

Var på riskettan i tisdags, onödig kurs? ja. Kostar 800kr och under 3-4 timmar blir man undervisad om trötthet och droger i samband med bilkörning. Men nu är man ett steg närmare körkortet iallfall, två körlektioner till och sen halkbana.

Idag följde jag med Anna till Karlstad, åkte till Bergvik och hängde med Vera till Ikea en sväng. Var ju världsrea på JC och Carlings och då händer det grejer, fick med mig en del plagg hem. Men däremot så har jag bestämt mig att jag ska sluta med att köpa mat, fika mm. på stan, vilket betyder inga mer cheeseburgare på mcdonald's! Kom på härom dagen att det kostar för mycket, med tanke på vad lite man får i studiebidrag.


Kommentarer
Postat av: natha-mjau

inavel, jag var oxå på ikea idag :oooo

2010-11-05 @ 23:48:39
URL: http://rainbowsaresogay.blogspot.com
Postat av: sandra

omg nooooo. varför har du inte lekt med mig på lovet va?

2010-11-06 @ 01:04:15
Postat av: Linn

TJABAAA! Sandriiis ;)

2010-11-06 @ 10:55:11
URL: http://photomusic.blogg.se/
Postat av: sandra

tjiii :) linnnn

2010-11-06 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0