Möhippa

I lördags hade vi möhippa och gjorde finska ritualer på Johanna hemos Anne, bada bastu osv. Sen tog vi med henne till krhamn till Johannas syster och körde tävlingar och åt tacos, och vilket jävla hus! Såg så litet ut utifrån men inuti var allt nyrenoverat, skitsnyggt och stort. Deras kök var väl ungefär lika stort som vårt TV-rum och kök tillsammans. Kul dag iallafall och Johanna verkade tycka detsamma.

Imorn ska jag till sjukhuset igen, känner mig lite som en stamkund faktist. Fick hem ett papper där det stog att röntgen visade på att jag har vätska i ena bihålan så jag skulle ringa upp dom för att "disskutera kring det hela" som det stog. Så jag ringde dom idag och fick tid. Fick inte ens veta vad jag ska göra på sjukhuset, märks väl imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0