Att-göra-lista inför nya läsåret

Att-göra-lista inför nya läsåret:

* lära mig åka skateboard med hjälp av Kim (alla som sett mig åka skateboard förut lär skratta nu)
* fixa minst ett G i betyg i både psykologi och matte B
* köpa en ny stationär eller bärbar dator (skoldatorn är usel)
* köpa systemkamera och ta en himla massa snygga kort
* börja med balett
* köpa ipod
* fixa körkort
* göra sista skolåret till det roligast någonsin, för sen är det slut med pluggandet, iallfall för ett tag





Nästa uppdatering får ni nog se mina nya glasögon, nu ska jag gå och spela nåt kul med Stina.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med skateboard ska vi iallafall kunna fixa :) Det ska jag se till :)

2010-08-15 @ 19:36:52
Postat av: natha-mjau

haha låter bra de :D

men du, du kan få köpa min systemkamera+macro objektiv 0 väska om du vill? :d har ju en ny nu

2010-08-17 @ 12:30:42
URL: http://rainbowsaresogay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0