antagen!


låter bilden sammanfatta dagens aktivitet.




när jag kom hem idag fick jag reda på att jag är fjärde reserv för English for international students, och antagen till Engelska 1, båda två på karlstads universitet. Första kursen ligger på 50% och den andra 100%, så just nu funderar jag på vilken jag borde satsa på. Med tanke på att jag får mer i csn-bidrag av att plugga heltid så lutar det åt Engelska 1, men samtidigt måste jag ha tid till att jobba om jag ska kunna flytta till karlstad också.

ligger även som artonde reserv på engelskakursen jag sökte i örebro, vilken jag utesluter i vilket fall med tanke på att kursen bara var kvällstid på 25%. hade dock varit kul att plugga i örebro, nya människor och ny stad, man måste ju förnya sig lite ibland. men det får bli nåt annat år! 

dags att sova kanske, upp och packa osv imorn. 

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0