Säffsen

Tog ledigt från skolan idag för att åka till Säffsen med familjen. Övningskörde hela vägen dit tidigt imorse och åkte skidor hela dagen, har ju en skön värk i benen nu iallfall, så just nu är jag ganska glad över att vara ledig imorn.

Satt och kollade igenom lite bilder förut när jag ändå hade i hårddisken, hittade bilder från när Sara och Stina lånade min kamera för att gå ut och fota lite i somras, dom är ju för söta! Blev ju även lite sugen på sommar faktist, helst kan det vara sommar året om.


    


Kommentarer
Postat av: Mirre

Säfsen Stavas med ett F! X) Vi ska käka ute på fredag jag och annelie iaf om du vill med! Rikskupongerna ska vi köpa för! :) Kebab i skolan då! ><

2011-02-09 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0