April 13, 2011

nästan allting klart till student och bal, kan säga att den terminen har varit den mest krävande och stressigaste nånsin, + att man samtidigt ska ta körkort, jobba en dag i veckan, ha ett uf-företag, komma ikapp i allting i skolan, söka till universitet och fixa sommarjobb. att jag varje gång jag är ledig från skolan blir förkyld och sjuk gör inte saken bättre heller. kommer att bli så extremt lättad när jag väl gått ur skolan och få ta ett litet break från allt ett tag :)

some good news är väl att jag idag klarade teoriprovet. fick 52 poäng, vilket är gränsen för godkänt. fast hurra kommer jag ju inte göra förens jag har körkortet i handen.




slänger upp en lite äldre bild, (ser trött och sliten ut, inte så nice) hade jättekort hår där! fast det var inte alls längesen, sjukt va det växer. ska spara ut det nu, trött på kort hår


Kommentarer
Postat av: nathalie

grattis:D

2011-04-14 @ 21:54:26
URL: http://ojdethaglarpop.blogspot.com
Postat av: christina

grattis !!!!

2011-04-17 @ 21:11:57
URL: http://luurd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0