Brudtärna


Har kollat lite olika klänningar på Tradera idag, jag ska ju vara brudtärna på min morbrors bröllop och alla mina släktingar tjatar om att jag ska börja leta klänning. Igentligen bör ju brudtärnorna ha matchande klänningar, men vi ska tydligen välja helt själva. Jag vill ha en lila klänning, eller mörkblå, eller rosa. Men jag är osäker på vilken färg som skulle passa till min hårfärg, har ju ganska rött så det skär sig så lätt. Kanske dags att byta hårfärg? Rött känns tråkigt och man måste jämnt tänka på vilka färger på kläderna man kan ha för att det ska se bra ut.




I vilket fall skulle jag nog helst vilja ha nåt i den här stilen. Det dåliga med Tradera är väl att jag inte kan skicka tillbaks klänningen om den inte passar, jag får lita på att måttbandet inte ljuger.


Kommentarer
Postat av: Minna.

Hejsan..

Hoppas du blir frisk snart..

Klänningen till höger är ju urläcker o skulle passa dig o din hårfärg.. Köp den !!!

Kram Minna

2010-04-17 @ 13:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0