white as snow

efter 1a feb är jag snusfri. dem 250 kr i månaden jag slösar på snus ska istället gå till mitt icke så existerande sparkonto, yey. 

nytt år och nya möjligheter säger man väl. Min kurs är mer eller mindre slut, en föreläsning kvar, några omtentor, lite poäng att ta ikapp. kommer jag inte på någon av kurserna som drar igång nu i slutet av januari så är min plan att jobba så mycket jag hinner med nu i vår, hitta ett sommarjobb och försöka komma på vad jag verkligen vill göra i framtiden. tänkte prata med stuievägledaren, känns som jag vill göra nåt mer praktist är vad jag gör nu, och drömmen vore ju att komma bort, jobba eller studera i ett annat land. krävs så mycket planering och så mycket vilja. 



förfest med mysisar på nyår

annars just nu sitter jag ganska så oklädd i soffan med bärbara. man har verkligen blivit förslappad sen man flyttade till karlstad, det ska bli ändring på direkt jag blir frisk. börja gymma eller nåt kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0