bjb-häng

jag sitter hemma, en fredagkväll, i björneborg. det var riktigt längesen, tror ja. det blev kräftor till middag, och lite tv-tittande i en RIKTIG soffa, med en härlig familj. har inte fått hem nån soffa till lägenheten än, madrasser får funka för tillfället, fast iof kan man ju inte säga att vi har så mycket till tv heller med bara två kanaler.

i vilket fall, det jag tänkte säga var att jag lite halvt nervös gick iväg på en arbetsintervju idag, det gick bra och jag ska få provjobba åt företaget om ca två veckor. har även en intervju på måndag åt ett annat företag. och det känns faktist riktigt bra. från att ha haft känslan om att allt var hopplöst, så har det nu vänt, helt totalt. jag kan inte annat än älska det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0