kära blogg

..idag har jag märkt att jag inte skrivit här på länge, har varit lite si och så ett tag. så för att gottgöra för dem fyra (?) veckorna som jag inte har skrivit här så ska jag rada upp lite trevliga grejer som har hänt:

* jag har träffat en söt igelkott på vår gård
* jag har pluggat järnet
* jag har längtat efter Aya Napa
* jag har varit på mitticitys tjejkväll (såklart) med Linn
* Kristina har hälsat på i min såkallade hemhåla Björneborg
* jag har funderat på att köpa festivalbiljett, antingen till P&L eller till Arvika (funderar fortfarande)
* jag har fått sommarjobb på en restaurang i Kristinehamn
* jag har längtat efter studenten!


och idag sprang jag vårruset, jag är ungefär lika tränad och kvick som en knubbsäl just för tillfället. inte riktigt så kanske.. men det var tungt den här gången faktist, har lite ont i vaderna. mamma och jag funderar på att anmäla oss till tjurruset som är i september, och det är ju en hel mil i terräng - lite roligare, lite jobbigare. får se vad det blir med det

allt för denna gång. godnatt!


Kommentarer
Postat av: Minna

Men hallå,,du knubbsäl ???

Nu får du väl ge dig.. du är väl snabb o smidig som en gesäll... : ))

2011-05-12 @ 06:26:10
Postat av: sandra

haha, jag skojade bara minna, du kan va lugn ;) hade inte hunnit träna innan bara.

2011-05-12 @ 12:54:04
Postat av: sthsthsht

då kanske du kan fixa gratis mat till mig när i krhamn ? >:D / jocke

2011-05-12 @ 21:59:16
Postat av: strhsthsrth

Då kanske du kan fixa gratis mat till mig när jag är i krhamn ? >:D /jocke

2011-05-12 @ 22:00:41
Postat av: sthshseh

Då kanske du kan fixa gratis mat till mig när jag är i krhamn ? >:D /jocke

2011-05-12 @ 22:02:27
Postat av: sandra

jomen visst vettu :D. skulle vara trevligt att träffa dig om inte annat!

2011-05-15 @ 15:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0