peeling i sanden

idag gott folk så har jag varit i karlstad för ovanlighetens skull. åkt till bomstad, spelat volleyboll (som jag absolut är superdålig på), badat och varit på stranden hela dagen med kära bekantskaper. och ja det var första riktiga svenska doppet den här sommarn, det var ganska varmt faktist, nästan så att jag skulle kunna tänka mig att göra om det någon gång i framtiden.

skulle ha en väska som låg längst upp och längst in i garderoben imorse, råkade riva ut halva garderobens innehåll och hann inte plocka upp det eftersom jag skulle ner till bussen. kom och tänka på det nu när jag kollade runt i mitt stökiga rum och såg allt ligga där på golvet.

...och detta skrev jag endast för att ni ska veta jag jag ska göra nu i fem minuter, så...
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0