helt is halt

Tänkte bara berätta att min färd ner till bussen imorse inte var så trevlig med tanke på all is som dykt upp bara sådär. Det kanske inte ser halt ut men jag kan säga att jag sparade mig lite motion när jag istället gled nerför backen.





Jag har faktist börjat tycka om min praktikplats, personalen har jag alltid tyckt om, men jag har lärt mig så mycket den senaste veckan som jag inte fått lära mig innan. Har även fått börja stå i kassan, och det är faktist jättekul. De flesta kunderna som kommer in på MIO är pratglada och trevliga så det får tiden att gå. Imorn är sista dagen och det blir smörgåstårta till lunch, sen blire skolan igen och jag är överlycklig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0