morot?

Inom en snar framtid åker min dator rakt ner i toaletten alltså. Eller snarare windows 7, har aldrig varit med om något segare.

Nog tjatat om det.

Bakade morotskaka med Kitty förut, det är sysselsättningen i Björneborg för alla som undrade varför vi inte gör något annat än lagar mat och bakar, haha. Sen blev det hårfärgning mm.

I fredags så var jag och Kim en liten stund hos Christina som hade 19-årsfest innan jag fick ont i magen och vi var tvungna att åka hem. Spenderade natten på toan med att spy, och detta var alltså inte för att jag och Kim tidigare på kvällen hade sett "Anti-christ" (vidrigt sjuk film) - det var snarare magsjuka eller något annat otrevligt. Sov bort ungefär resten av helgen och tog igen de timmarna jag hade varit vaken.

Kör med min vanliga avslutningsfras - Nu blir det plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0