Bröllop

Hej! I lördags så var vi på Juhas och Johannas bröllop, dom var verkligen jättesöta, och jag hade superkul hela kvällen. Jag och Kim försökte oss även på att dansa lite till livemusiken, men dansband är nog inte riktigt vår grej, haha. Kvällen slutade förövrigt ganska så dramatiskt med en försvunnen pappa, en panikgråtande syster och ett sönderslaget fönster.






Tyckte att häftena med uppskrivna gäster var lite charmiga.

Var väl en ganska kort sammanfattning av dagen, just nu sitter jag och taggar för Mirres och min idrottslektion imorn, ett MVG i idrott kommer ju inte sitta fel iallfall. Mitt första MVG i mitt livs historia.


Kommentarer
Postat av: Robert Fyhr

Awesome :D

Trevligt med bröllop :), snart ska jag på ett ;P hoppas det blir bra!

Ja det är alltid trevligt med MVG :D hoppas det är välförtjänat ;)

2010-06-01 @ 10:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0