Alice in wonderland

Helgen har spenderats hos Kim, såg Alice in wonderland på bio på lördan, jag tyckte att den var jättebra :) men kim och jag hade väl skilda åsikter om det! Fast jag gillar inte att Tim Burton vill ha så dystra miljöer i sina filmer.

På fredan så drog jag iallafall med mamma och pappa till klänningsaffären i krhamn, kommer inte ihåg vad den heter. Dom fick hjälpa mig att välja färg på klänningen, (modellen hade jag redan valt ut dagen innan), och jag är glad för att jag gick dit för jag är ganska nöjd med mitt val. Hade även vart perfekt om Bianco fanns kvar i Karlstad så att jag kunde köpa skor att ha till klänningen, deras skor är ju både snygga och billiga, men dom har tydligen stängt igen.

Tänkte också säga att idag har jag vart ute och sprungit första gången för i år. Jag har ju lovat mig själv att vinna över mamma i Vårruset, för det är inte okey att förlora mit sin mamma, speciellt inte om hon får för sig att retas med att hon är mer vältränad än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0